نام در كسب وكار

همه چيزدرباره روابط عمومي

نام در كسب وكار

 نام هوشمندانه و جذاب براي كسب وكار

بعد از اينكه شما در مورد هدفتان برنامه هاي كلي را انجام داديد و بررسي كرديد بهت است براي آن نامي مناسب و كاربردي را انتخاب كنيد ايننكته بسيار مهم است و هويت كار شما را نشان ميدهد. پس از انتخاب كلي ماموريت پادكستتان ، از روابط عمومي خود استفاده كرده و يك طوفان ذهني براي انتخاب نام مناسب راه اندازي كنيد. نام شما بايد براي مخاطب جذاب باشد و ارتباطي مستقيم با محتوا و موضوع شما داشته باشد.انتخاب درست به داراي شخصيت شدن پادكست شما كمك ميكند.

اجراي مصاحبه در كسب وكار 

از بهترين راه هاي جذب مخاطب انجام مصاحبه ميباشد. اما پياده سازي مصاحبه اي با كيفيت كمي دشوار است. مصاحبه حضوري  و با روابط عمومي بسيار تاثير گذار تر از تلفني و اينترنتي است. مصاحبه مستقيم داراي كيفيت بسيار بالايي ميباشد و به شخص مصاحبه شونده اين امكان را ميدهد بيشتر با افراد مصاحبه كنند هآشنا شود و حس راحتي بيشتري داشته باشد. 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.