تاثير خلاقيت در بازاريابي

همه چيزدرباره روابط عمومي

تاثير خلاقيت در بازاريابي

خلاقيت لازمه اي براي پيشرفت

تنها راهي كه شما متوجه اين باشيد كه در عرصه ي خلاقيت توانايي كافي را داشته ايد يا نه اين است كه بگذاريد كمي زمان بگذرد.مفهوم آن خيلي ساده است: هر چيز جديدي يگانه است ولي هروقت صحبتي در مورد مفهوم اين كلمه پيش مي آيد مفهوم حقيق آن فراموش ميشود. امروزه در ميان طبقه بندي نوآوري ميتوان فرا نوآور،فرو نوآور و پيش نو آور بود.هرچند نبايد معناي آن تا اين حد وسيع شود مردم بسياري با آن درگير شوند. اين پيچيدگي معنايي نبايد وسيع شود.

چند نكته براي پيشرفت در بازاريابي

  • از انتخاب راه هاي جديد وحشت نكنيد در شركت ويندستريم، مديريت خلاقيت به اين صورت تعريف ميشود. نه فرانوآوري، نه فرونوآوري، نه پيش نوآوري و نه نوآوري پربار ميكنيم، تنها نو آوري و خلاقيت ايجاد ميكنيم.اين نو آوري در بسياري از زمينه هاي كسب و كار مانند بازاريابي و فروش از اهميت خاصي برخوردار ميباشد. ارايه تعريفي درست از نوآوري تنها نيمي از مسير ميباشد، بقيه آن رونمايي دوباره و توضيح چگونگي آفريدن چيزي نو و چگونگي كاربرد يگانه و بي رقيب آن ميباشد كه همه آن ها در محدوده ارزش هاي بلند مدت و كوتاه مدت آن است و خلق كننده عوامل بيروني موثر  بر كسب و كار ميباشد. عوامل بيروني مهترين بخش در تعيين جهت برنامه و تعيين هدف بسياري از مردم ميباشد. ديدگاه فرآوري مهم است،اما ميتوان حس نياز به خلاقيت را در افراد وارد كرد كه كه فقط در پي ارزش ها و هدف مشخصي باشد وممكن است اهداف آن ها مناسب هدف شركت و كارخانه ما نباشد.براي شناسايي اينگونه اهداف و دسته بندي و تشخيص اينكه تا چه اندازه در جهت مسير كاري ما قرار دارند ميتوانيم از خدمات شركت هاي ارايه دهندهمشاوره كسب و كار در استفاده كنيم مديران رده بالا بايد هميشه خود را براي شنيدن ديدگاه هاي مختلف آماده كنند و هر نوع آشفتگي ذهني و سرآسيمگي درباره خلاقيت را رفع كنند ولي در عين حال پذيراي خلاقيت بوده و شركت را در آن جهت هدايت كنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.