استفاده از توصيف مشتري در بازاريابي

همه چيزدرباره روابط عمومي

استفاده از توصيف مشتري در بازاريابي

 توصيفات مشتري در بازاريابي 

يك ايده ي ديگر در جذب مشتري اين است كه شما ميتوانيد براي بازاريابي بهتر از توصيفات مشتري استفاده كنيد به اين صورت كه تمام توصيفات مشتري بخصوص آنهايي كه شما در مقابلاشان جوابي ارائه داديد را در نظر بگيريد  سعي كنيد بجاي توصيف هايي كه از تعريف محصول شما هستند از آن هايي استفاده كنيد كه مشكل مشتري را حل كرده است. اين نكات مشتري را تشويق ميكند كه خريد كند. علاوه بر اين، اگر تمام توصيف هاي مشتريان در سايت قرار گيرد، كاربر گيج ميشود و حتي ممكن است با تناقض روبرو شود. بيشتر سايت ها بيشتر 5 تا 10 توصيف را در سايت قرار ميدهند.

عدم نشان دادن آزمايش هاي توصيف هاي مشتري  درسايت  

بهترين بخش براي نشان دادن توصيف مشتري همان صفحه اصلي و در قسمت پايين صفحه ميباشد. اغلب كسب‌وكار ها اين قضيه را نديد ميگيرند و تستي مونيال ها را جاهاي متفاوت از سايت نشان ميدهند. اين قضيه دقيقا مثل اين است كه يك نفر دائما از خودش تعريف كند و كار خودش را تاييد كند. در اين وضعيت نه تنها مخاطب اعتماد نميكند، حتي حس بدي ميكند و شايد حدس بزند كه نظرات كاربران شما جعلي است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.