روابط عمومي در بازاريابي

همه چيزدرباره روابط عمومي

روابط عمومي در بازاريابي

وجود ارتباطهاي قابل قبول در روابط عمومي 

بدون شك در ارتباطالت باد روايط بسيار زياد مورد قبول و ذوطرفه باشد در اين زمينه بايد بحث ارتباطات زياد باشد و اينكه بازاريابي نيازمند مهارت در كسب رابطه با مشتري است. بدون شك يكي از بزرگترين دغدغه هاي يك بازارياب امروزي در زمينه بازاريابي و فروش نداشتن نيرو كافي در قانع كردن مخاطبش باشد. ارسطو از نابغه هاي ارتباط قانع كننده بود، بخصوص از نظر بحث هاي مخاطب پسند و سرگرم كننده، به عبارتي هر پيامي بوسيله توانايي آن در الهام بخشي به سايرين براي رسيدن به موفقيت. از ابتداي تاريخ، كلمات اهميت زيادي داشته اند. در عصر حاضر برخي از مشاورين و انديشمندان روابط عمومي بحث قانع كننده را با پيام هاي خاص جايگزين كردند كه براي همه مردم مناسب بوده، ولي با هدفي خاص براي گروهي ايجاد نشده اند. در واقع با قدرت كلمات توانايي تاثير گذاري بر يك ملت را داريم كه هميشه از آن ها غفلت داريم.  

برقراري ارتباط با يك داستان در روابط عمومي 

اولين روزنامه تاريخ بوسيله جوليوس سزار در رم باستان منتشر شد كه در آن به مسائلي مانند پيروزي هاي نظامي و سياسي ميپرداخت. بعضي متخصصان زمينه روابط عمومي اعتقاد دارند كه داستان ها رفتاري بين مردم ايجاد ميكنند. اخيرا معلوم شده كه داستان هاي هدفمند – مواردي كه داراي پشتوانه فكري هستند – در تشويق افراد ببراي طرفداري از يكچشم انداز، رويا يا علت هميشه نقشي مهم برعهده دارند.

.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.