مديريت در روابط عمومي

همه چيزدرباره روابط عمومي

مديريت در روابط عمومي

 چند بازخورد در بازاريابي 

بازاريابي و روابط عمومي در زمينه ي ارتباط بامشتريان نكاتي را تاكييد ميكند كه مهم و ضروريست . در مورد بازخورد كه جزء مهم  روابط عمومي  است در نوع  مختلفي وجود دارد . اين بازخورد ها به صورت  مستقيم ، غيرمستقيم و يا حتي نگاه كردن به رفتار مشتري باشد. مستقيم معمولا بصورت كتبي يا شفاهي مستقيم پرسيده ميشود. در اين مقاله به نكاتي اشاره ميكنيم كه در بازخورد گيري از اهميت ويزه اي برخوردارند.

در بازاريابي مقدمه را كوتاه كنيد

مقدمه از اين جهت اهميت دارد كه در آن هدف نظرسنجي را براي مخاطب مشخص ميكنيد، ولي اين نكته را مورد توجه قرار دهيد كه مردم اغلب به متن نظرسنجي با ترديد پاسخ ميدهند و حوصله زيادي براي خواندن متن نظر سنجي نشان نميدهند، با اين حال اگر در مقدمه به طور خيلي مفصل درباره اهداف شركت مثلا بازاريابي و فروش خود صحبت كنيد بدون شك بيشتر حوصله مشتري سر ميرود،پس كافي است توضيح دهيد مقدمه درباره چيست و چا اهدافي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.